FJC Fondation Jeanne-Crevier

Aller au contenu principal. Aller au contenu secondaire. La FJC en bref. Autres partenaires de la FJC. La FJC en images. La FJC en action! Le Centre et son jardin. Mot de la présidente. Qui fut Jeanne Crevier? Autres partenaires de la FJC. Un échange chaleureux entre les tricoteuses de la FADOQ et les résidents du Centre dhébergement Jeanne-Crevier. Dans lordre habituel, entourant M. Marjolaine Tessier de la Fondation, M. Une autre Grande Soirée de la Fondation Jeanne-Crevier couronnée de succès! Au Ce.

OVERVIEW

This site fondationjeannecrevier.org currently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have probed twenty pages within the website fondationjeannecrevier.org and found one website associating themselves with fondationjeannecrevier.org. There is one contacts and directions for fondationjeannecrevier.org to help you communicate with them. This site fondationjeannecrevier.org has been on the internet for six hundred and sixty-seven weeks, twelve days, fourteen hours, and six minutes.
Locations
Sep 2011

FONDATIONJEANNECREVIER.ORG RANKINGS

This site fondationjeannecrevier.org has seen fluctuating quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for fondationjeannecrevier.org

Traffic ranking (by month) for fondationjeannecrevier.org

Traffic ranking by day of the week for fondationjeannecrevier.org

FONDATIONJEANNECREVIER.ORG HISTORY

This site fondationjeannecrevier.org was began on on September 21, 2011. It is now six hundred and sixty-seven weeks, twelve days, fourteen hours, and six minutes young.

MATURITY

WHAT DOES FONDATIONJEANNECREVIER.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fondationjeannecrevier.org Mobile Screenshot of fondationjeannecrevier.org Tablet Screenshot of fondationjeannecrevier.org

Fondation Jeanne-Crevier

Marjolaine Tessier

151 de Muy

Boucherville, Quebec, J4B 4W7

CA

FONDATIONJEANNECREVIER.ORG HOST

We identified that a lone root page on fondationjeannecrevier.org took one thousand two hundred and seventeen milliseconds to load. Our crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider fondationjeannecrevier.org not secure.
192.172.250.179

isp.gisinet.net
ns1.gisinet.net

I detected that this domain is employing the Apache/2.2.16 (Debian) os.

FJC Fondation Jeanne-Crevier

DESCRIPTION

CONTENT

This site fondationjeannecrevier.org states the following, "Autres partenaires de la FJC." Our analyzers noticed that the webpage also stated " La FJC en action! Le Centre et son jardin." The Website also stated " Qui fut Jeanne Crevier? Autres partenaires de la FJC. Un échange chaleureux entre les tricoteuses de la FADOQ et les résidents du Centre dhébergement Jeanne-Crevier. Dans lordre habituel, entourant M. Marjolaine Tessier de la Fondation, M. Une autre Grande Soirée de la Fondation Jeanne-Crevier couronnée de succès! Au Ce."

VIEW MORE WEB SITES

Fondation Jean-Paul II en France Accueil

Bienvenue sur le site du Cercle de France des Amis de la Fondation Jean-Paul II. Cercle de France des Amis de la Fondation Jean-Paul II. 20, rue Legendre - 75017 Paris. Anniversaire par trois journées exceptionnelles.

Fondation Jean Piaget - Bienvenue

Bienvenue sur le site de la Fondation Jean Piaget.

Accueil Fondation Jean-Rodhain

Article de Marie Duru-Bellat, chercheur sociologue, publié dans la Revue Projet de Février 2017. 15 propositions pour une France solidaire.

Fondation, jeu de stratégie et diplomatie, daprès Asimov. MMORPG

Rejoignez les 54115 inscrits et incarnez tour à tour les différentes familles composant la galaxie. 17000 joueurs absents sont replacés en I1. La nouvelle interface est activée. Jeu de stratégie et diplomatie. Le jeu de stratégie et diplomatie.

Jeunesses Musicales Canada - Jeunesses Musicales du Canada

Select a link in the menu. Select a link in the menu. Mdash; Coup de cœur Evening. Mdash; Peter Mendell Award. Mdash; Board of Directors. 2017 Coup de cœur Event with Etienne Dupuis, baritone. Save the date - 2017 Golf Tournament.